El 19 de novembre se celebrà el debat temàtic «ser músic i fer música en l’era digital», a càrrec de la soprano i musicòloga Patrícia Caicedo, i del director adjunt de la Fundació I2Cat, Artur Serra, moderats per Joaquim Garrigosa, dirctor de l’Auditori. Un debat que serví per analitzar els reptes i oportunitats que ofereixen les noves tecnologies per a crear noves audiències, afavorir la creació musical i la interacció entre artistes i públic.
Cerca: “”
S'han trobat 3 resultats per a la vostra cerca.
El 19 de novembre el Cercle de Cultura organitzà el debat temàtic «ser músic i fer música en l’era digital», a càrrec de la soprano i musicòloga Patrícia Caicedo, i del director adjunt de la Fundació I2Cat, Artur Serra, que van ser moderats per Joaquim Garrigosa, director de l’Auditori. Un debat que serví per analitzar els reptes i oportunitats que ofereixen les noves tecnologies per a crear noves audiències, afavorir la creació musical i la interacció entre artistes i públic.
Patrícia Caicedo avança alguns dels temes que tractarà al debat temàtic «noves formes de ser músic i de fer música en l’era digital» que el Cercle de Cultura organitza el 19 de novembre
